Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in perfecte staat te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van het product aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat nemen wij heel serieus en we zullen er dan ook alles aan doen om dit op te lossen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via info@happytoshare.nl. Je krijgt dan zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van ons.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht niet bij ons in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Winkelmand0
U heeft nog geen producten in de winkelmand geplaatst
Verder winkelen